Barndröm om att bli rallyförare

Oktober blir hela tiden bara bättre och bättre. Efter i år är det deffinitivt min favoritmånad, alltid gillat den, hehe mer eller mindre erkännt men ja... Det händer mycket bra! Idag hände ytterligare en sak att lägga till på bra-upplevelse-listan... Jo, när jag fyllde arton i somras fick jag en intressant present. Ett kort där det stod att jag får någonting senare för det fungerade visst inte just nu hahaha.... nåja idag var det tydligen dags så vid halv fem ringde en granne på dörren och sa åt mig att klä på mig, sedan fick jag ögonbindel och vi åkte iväg.
Hahaha som ledtråd då i somras fick jag en blöja och tre spypåsar, liksom öööh... vad i hela friden kan det vara för påhitt?!
Nåja, det visade sig vara att åka rallybil :D:D:D:D:D:D
SÅ HIMLA HÄRLIGT! Komma där i 110 på en liten skogsväg som svängde hela tiden, man tror inte det är möjligt men det gick så fort och fy tusan vad roligt det var haha :D:D:D

Detta är en "kidnappad" Jenny!...


Och här är en "kidnappad"Jenny som just fått tagit av sig ögonbindel och ser att hon håller på o bli fastspänd!...


Är du redo? Ajaj kapten!


Wiiii här går de fort :D


När jag var liten var att bli rallyförare en av mina drömmar faktiskt. Spelade jämnt Collin Mcrae 2 på datorn, vi hade ratt och pedaler till det. Ett lyckligt ögonblick jag aldrig kommer glömma var när jag var slog pappas banrekord!
Hahaha, nu ska jag sova och drömma rallydrömmar och ladda inför imorgon då jag ska gå modevisning... Natti natti gott folk:D

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

Wow, vilken tuff födelsedagspresent! :D

2009-10-19 @ 14:27:48
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: ♥ HelloNicki

Tack söta du, vad snäll du är! :)

Hoppas du får en bra dag.



Kram!

2009-10-20 @ 10:26:33
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0