"Better of alone"

Jag fick nyss en vänförfrågan på youtube, av en kille jag lärde känna i sjuan. Genom åren har vi blivit ganska så bra vänner, men som det blir ibland så pratar vi inte så jättemycket längre... tyvärr. Det är trist, jag saknarn, men även om det är så, om jag skulle få frågan "Vem är Emil?" då tänker jag alltid svara "Han är en av mina bästa vänner" för så är det.
 Egentligen, jag började tänka på det nu, måste man ses och snacka jämnt och ständigt för att kunna kalla någon ens bästa vän? Nae det tycker inte jag. Jag menar, ingen av de jag ser som bäst träffar jag och så varje dag, ibland kan de till och med gå veckor... hehe dock smsar vi oftare då men ja. Något att fundera på! Tills vidare får ni se han spela trummor improviserat till en technolåt. :)

Better of alone - Dj jurgen Ft Alice Deejay

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

tycker också att man kan kalla någon för bästa vän, fast man inte träffas varje dag

2009-10-16 @ 17:08:59
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tror det kanske ligger någit i det men samtidigt så vill jag inte det.. för jag vill att deras skådespel ska vara äkta, inte deras känslor :S

och för att det är svårt att tävla om honom med Kristen :P

2009-10-17 @ 23:15:46
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0