Black

Åh vilken dag jag blir så trött av att de ska va så himla styrigt och krångligt och gaah. Jag får inte ens chans att ladda upp ordentligt
Men en bra sak idag! Min syrra vaknade upp med asont i halsen och misstänkt halsfluss på gång YESYESYESYES HOPPAS DE HÅLLER I SIG TILL IMORGON! Då slipper jag oroa mig för missplacerad fjortis haha. Nu kan jag verka elak men ibland, ibland, IBLAND så får man vara det! Bara lite! Men inte så elak som vin granne och vän Victor var och ringde och sa att han skiter i konserten i morgon, snacka om att ge mig en anning panik... Nåja, det ordnar sig. Nu är jag trött, och nu ska jag ladda upp inför imorgon:)

Och justja, tycks om min nya bakgrund? Haha vet att den är en anning "B" men den är åtminstonde peronslig då haha.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0