Down with the moral majority!

Okej, det har varit en lång härlig helg det här. I lördags gick jag upp tidigt (kvart i åtta!) För att duscha och så vidare. Tio i 9 bil med Karin och Frida(Luuk och Suki(?)) till sörping, buss vidare till Norrköping, buss vidare till Stockholm. Yra runt på stan ett tag, möta upp deras kusin Anna. Yra lite till och sedan åkte vi hem till henne där vi åt pizza och såg på film. Haha sedan lärde vi oss Oompa Loompa dansen, hahahhaa den kommer video upp på vilken dag som helst nu. Iallafall så gick vi och la oss tidigt, en stod dag väntade på söndagen.

11 oktober 2009
Vad hände då?
GREEN DAY VAR I GLOBEN OCH SPELADE!

Här kommer lite ledtrådar till hur underbart det var. Nej, slår inte Rise Against konserten i vintras/våras, men det var sjukt bra. Grymt, och nya skivan som jag varit besviken på innan, den fick ny energi och jag upplevde och förstod den annolunda och mycket bättre nu. Ääh kan inte prata slänger upp lite bilder istället!!!
SÅ HÄR NÄRA STOD JAG!!!! Vart dock undanknuffad ibland och vissa bilder har jag zoomat lite och beskurit lite men ja ni fattar att det är nära ändå eftersom jag ens kunde ta bilderna :)







(nån lycklig jävel som drogs upp på scen, en anning orättvisst? haha:D)


(mycket zoom!)


(Kan man annat än o älska snubben? Men, hahaha kolla byxorna!)



"I send to you all my love"

Nu ska jag ladda upp videor,

Love and hugs /Leeia(mitt nya nickname haha)



Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Joo jag ska inte klaga men jag vill redan ha helg igen :) Hihi



Vad har du för dig idag?



Kram!

2009-10-13 @ 09:14:03
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Karin

Chewie! Det är frida ;D



Billie Joe är VACKER!!! JAg är så fruktansvärt kär nu! Jag är fjorton igen!

2009-10-13 @ 09:19:03
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

Åh, Oompa Loompa dansen! Den bara måste jag få se er göra! :D



sv: Priserna på glass var fantastiska!



Jag vet, glass är så otroligt gott att man blir sugen så fort man ser eller pratar om det. :D

2009-10-13 @ 13:18:36
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

sv: Jo då, jag lyckades hyfsat i alla fall. ;)

2009-10-13 @ 13:39:06
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0