"Jack the ripper"

Såg filmen "From Hell" igår, haha tog ett bra tag för mig med den titeln alltså. För mig heter filmen "Jack the ripper" vilket såklart är fel, men den handlar om honom. Och jag tror de flesta känner till den snubben? Om inte annat, kort och gott, han var en kallblodig mördare i slutet av 18oo talet som mördade ett flertal horor. Blodigt.
Men filmen var helt okej! Haha dock undrar jag ibland hur mina tankegångar fungerar. Jag kom nämligen fram till vad jag kanske gör som nästa tatuering och det är ett citat från en annan film om en 1800tals mördare i London nämligen Sweeney Todd. Vilket citat tänker jag inte säga än men jag är ganska säker. Man kan iallafall tolka det på lite olika sätt och det är lite lagom gåtfullt. Ganska jag. Jag brukar prata i gåtor :)
Men här har vi trailern för From hell för er som inte sett den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0