How can we dance when our earth is turning?

Nu är det såhär gott folk, jag och min vän Alex hade en djup disktution efter ett logginnlägg han gjorde på facebook. Han skrev något i stil med att skolan brinner, vilket det såklart inte gör men böev ett ganska roligt samtalsämne och det ledde till prisonbreak och tre kronor, men iallafall. Jag vill bara säga till er alla brandmän som läser det här att om skolan faktiskt någon gång börjar brinna, lämna mig inte i sticket bara för att jag är emot rökning! Okej?! Och jag vet att ni alla sitter och läser det här just nu på eran lunch! Förneka det inte! Och kom ihåg mig, tack ha en bra dag :D

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med Twilight och drömma vidare om mina älskade vampyrer. Kanske jag skriver lite också, har en grym ide som verkligen måste ner på papper...
Tills vidare kan ni lyssna på den här låten!


Kommentarer
Postat av: TwIda

jo förvisso.. men vafan ALLA har ju peruk eller löshår... ingen som har sitt naturliga bara Gil

2009-10-05 @ 12:48:35
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: TwIda

visst har inte alla peruk men det känns som de flesta har perukat:sig för de här filmerna!

2009-10-05 @ 13:12:24
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0