"You'll look like poo"

Det här är en parodi som gav mig en tankeställare. Jag vet själv att när jag mår dåligt, känner mig nere, känner mig ensam så tar jag gärna på mig en speciell tröja så känns allt en anning, en svag anning, men fortfarande, lite bättre igen. Den tröjan är min älskade Rise Against tröja. Väldigt löjligt egentligen, haha men jag tror det är som ett slags stöd för jag vet att oavsett vad så har jag alltid musiken som leder mig. "to giude me" tänkte jag säga men ska hålla mig till svenska. Ofta om jag känner mig vilsen med något så hittar jag alltid rätt igen med några speciella låtar gjorda av Rise Against. Jag har olika låtar för olika typer av vilsenhet :)
Men tillbaks till ämnet. Den här videon känns lite halvtragisk och är en paridy på bla Hannah Montana fast se den, den är bra och VenetianPrincess gör sjukt mycket bra och roliga grejjer så kolla in henne på youtube!


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Man har vissa individuella saker som man gör, eller som i ditt fall klär på sig, för att må bättre - det är inget konstigt med det. :)

2009-10-28 @ 16:18:32
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Ida

Typ min tanke också.. han behöver kanske inte skylta med det... :P

2009-10-29 @ 17:10:42
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0