Tillbaka till Vammar?

Jag sitter i skolan och är nostalgisk nu igen... Jag saknar vammar! Äh, där var det faktiskt, förlåt, mycket roligare. Haha hemkunskapen, slöjden... rasterna? Vi hade så kul åt allt. Hallå, vad hände? När blev man såhär seg och tråkig? Jag känner mig faktiskt jättetråkig när jag är i skolan. Haha bara för de sitter vi och skrattar nu, men endå, det är inte samma sak! Haha vad jag nog egentligen vill ha sagt är kanske att jag saknar folket? Aa så måste det vara.
Musik som påminner om högstadiet :')






Kommentarer
Postat av: Frida

Jag håller med dig! Vammar var mycket roligare, det enda en del gör, inga namn nämnda, är att klaga på hur tråkigt det är.. Om man nu tycker att det är så tråkigt varför inte göra något kul av det??

Kan vi inte åka tillbaka i tiden för en stund?:D

// Frida

2009-09-04 @ 17:27:05
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Åhh dom hade jag velat ha :(

2009-09-04 @ 17:35:51
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0