"And inbetween the moon and you, the angels gets a better view"

Kom på att det var fruktansvärt länge sedan jag gjorde något roligt i photoshop så tog min fina kamera och katt och tog några kort i badrummet. Resultatet? Spårade ur och tröttnade efter fem minuter. Vart en så kallad Katalien istället för nånting fint haha...
Har gjort en fin spellista på spotify som jag vart lite halvnöjd med. På datorn i butiken jag har praktik. Haha kul är de, massa rock, snubbarna som jobbar där klagade lite sen kom en kund in och "fan vilken grym musik ni lyssnar på här!" sjunger med lite och sådär. Han tipsade mig om låten "Monster med Itchy Daze. Helt okej faktiskt! Ingen typisk Jenny-låt men den funkar.

Jag tror bestämt att fjärilar är nattdjur.

Nej hon har inga öron, okej?

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Jag tycker bilden blev häftig!



sv: Det ska bli superhärligt med denna långa helg, har fortfarande inte kommit in skolan ordentligt. :P



Men åh nej, det låter inte så spännande du! Det är en sak om det är hur mycket folk som helst i butiken medan man jobbar, men en annan sak när man inte har något att göra alls, mam bara står och väntar på att få gå hem. Det är skönt när det är lagom lugnt, men för lugnt blir trist alltså. =/



Japp, jag hade frågestund. ;D

2010-01-20 @ 18:03:46
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Ida

jag håller med dig :P

2010-01-20 @ 23:33:03
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0