Blåögd och naiv är inte alltid samma sak.

Jag sitter och funderar på om jag skulle prova att färga håret lite ljusare. Som jag hade i somras ungefär fast lite jämnare isåfall såklart hehe. Är lite sugen faktiskt även då jag vet att jag klär bäst i röd/koppar eller väldigt mörkt. Hmmm nåja mörkare är ju inte så svårt att färga... hehe känner jag en latmask i ryggen som inte orkar utväxter? Tror det.
Detta är en bild från i somras som jag verkligen inte kan bestämma mig för om jag gillar eller inte. Jag är också sugen på att klippa lugg. Men känns så gulligt? Ääääh stört god natt!


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Ja nackdelen med att ha håret i en färg som är så annorlunda från det naturliga är ju det här med att fixa utväxten. :P



Luggen blir vad man gör den till, tuff, söt, tråkig, ja. :)

2010-01-07 @ 20:47:31
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jättesnygg hårfärg!

2010-01-11 @ 22:46:43
URL: http://mbym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0