Dagens sötaste bild!

Hahaha har ingen anning om hur eller varför jag kom att tänka på det helt plötlsigt men det jag kom att tänka på är att Bam Margera och Ville Valo är vänner så googlade på namnet för o se ifall de fanns roliga bilder hahahahha ursöt bild eller vad?! Hahahah detta är charm.



För övrigt på tal om Ville... När HIM började bli stora för ett antal år sen kommer jag ihåg att jag var lite nyfiken på vad de var för musik men så såg jag bilder på dem och tyckte de såg helkonstigt ut haha att sångarn påminde om den där snubben i de där bandet som sjöng "in the shaadoooows- I'll bee waaaaiitiiing" och de bandet var ju inga favoriter så jag sket i att lyssna på HIM. Hahaha vad kan jag ha varit, 13- 14? Iallafall laddade väl ner en låt eller två hehe men inget jag fastnade för.
Men nu ganska nyligen har jag lyssnat in mig lite på dem och de har faktiskt en hel del bra skit. Yo just so you know. En låt jag fastnade för som var väldigt inspirerande är Funeral of hearts. Väckte någonslags skapar glädje inom mig och jag satte igång att rita. Tror det var någonting med känslan i låten, stämningen. Hehehe iallafall,ritar inte så fint kanske så tänker inte visa men mm.
De här är låten dåva ge den en chans vettja :)


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

The Rasmus! ;P



Ja bara för att man inte är så förtjust i det mesta musiken ett band gjort behöver det ju inte vara så att man ogillar alla låtar. :)



sv: Tack så mycket!

2010-01-02 @ 18:05:30
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Haha ja, det är lite lustigt faktiskt. ;D



Jo men precis, det kan hända mycket på några år. ;)

2010-01-02 @ 19:30:07
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jaa men tur iaf att jag har kvar bilderna från studenten ;/

2010-01-03 @ 21:22:13
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0