I'm longing for your touch and I welcome your sweet six six six in my heart

Okej måste berätta om vad som hände mig på bussen en morgon nu i veckan. Jag satt och kollade ut genom fönstret och såg alla vita träd fara förbi, drömde mig bort och somnade nästan. Satt och tänkte på allt möjligt ni vet som man gör bara. Fast kanske en anning lustiga tankar, jag inte begrep var de kom ifrån haha men ja iallafall. Då helt plötsligt precis när jag nästan somnade så var det någon som utbrast "Oh my god, YOUR SO LONELY!" i mina öron. Hahaha höll på att göra i byxan satte mig spikrakt upp och kollade mig omkring sen.... kom jag på att jag hade mp3 lurarna i öronen och lyssnade på musik.
Hahaha men lätt chock när någon plötsligt säger åt mig OMG vad ensam du är. Hahaha. Vad lärde jag mig av detta? Att hålla koll på vad jag lyssnar på för musik. Och att jag kanske borde sova mer på nätterna, lite väl trött på bussen på morgonen haha.

Det här var iallafall låten jag lyssnade på, omg your so lonley kommer vid ungefär tre minuter, och precis innan blir det tyst så ja... hehe :*


upptäckte dock att det hörs inte alls lika högt i nån av varianterna på youtube, eller spotify. Men mp3 filen jag har på datorn så blir det högt precis vid OMG!  :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Skapligt illa när musiken börjar prata med en :)

2010-01-17 @ 22:54:42
URL: http://www.myspace.com/saturdaysheroesswe
Postat av: - Alexandra!

Haha, hoppsan så det kan gå! ;D

2010-01-18 @ 18:43:23
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: inaina

heej :P jag har inte sett (!) att jag har fått kommentarer, hahaha , så nu vet jag att du antagligen inte vet vad vi pratar om, så vi börjar om, hehe, allt bra? kram

2010-01-19 @ 20:57:09
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0