Saturday night

Igår var en bra kväll om jag får säga det själv. Haha astaggad och värsta partyhumöret hela dagen. Startade morgonen med en timme på gymmet sen hem städa lite fixa lite och blablabla sen kom Therese vid halv fem och fixade mitt hår och gjorde mig sällskap. Bäst ää hon, jag blev assnygg! :D Haha och lite störd men ovanligt det då. Iallafall lite vin och smink och kläder senare så for jag till stan med trevligt folk. Först till Delis en stund och förfesta med några shotkannor. haha specialare? Wtf är det i den egentligen... inte för att den var speciellt stark men den var gooood! Piggelin ocks gottgott. Seeeeen gick vi till Hugos. Dance fucker dance jag var ju värsta danssugen vad sjutton dansade jag inte så mycket för? :( Ääh okej dansade sen kom snubbar och dansade med mina tjejkompisar och dansade bort dom från mig och jag kan ju inte stå där själv och dansa och neeej fanns ingen i närheten jag ville dansa med. SÅ gick till trevligt folk igen istället :D Glad och allt var roligt haha. Sen ytterligare en person som var världbäst igår var Alex som skjutsade mig, Karin och Frida hela vägen hem<3 Och även Victor och Natha, Stort tack va:D

Iallafall kort och gott tack för igår kväll alla trevliga:D



Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Ja det kan kännas lite knasigt att stå helt ensam och dansa, i alla fall om man först faktiskt hade sällskap av sina vänner. ;P

2010-01-11 @ 15:34:48
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0