Scar!

Jag busade med kattungen för en sådär tvåveckor sedan, då råkade hon av misstag riva mig på handen. Det är fortfarande märke så jag misstänker jag kanske får ett ärr där. Läckert, mellan tummen och pekfingret på vänster hand ser värsta hård ut nu. Passa er för mig jag är en tuffing! Grr!

haha orka... jag känner mig så snygg. Vi kan börja med ärret på knät som jag fick när jag var liten och samlade på vassa stenar, råka snubbla och satte knät i just den burken. Sen har jag ett fem centimeter långt ärr på låret från en kniv när jag täljde en mugg på träslöjden i klass 4. Har ett ärr på sidan av bröstkorgen med åtta prickar runt, tog bort ett födelsemärke och stygnen lämnade visst också ärr. Sen blev jag biten av en hundvalp av misstag, han satt fast med tassen och hängde, och högg runt om sig i panik och lilla jag skulle lyfta ner han och råkade bli biten. Ett ärr på läppen (minimini men syns om man tittar!) sen min syster körde på mig i pulkabacken med ett tefat... nu tror jag att jag gått igenom dem alla. Haha. Och tatueringen med! Men den är kanske inget ärr förresten haha. Har jag ovanligt lätt för att få ärr eller är jag ovanligt klantig?

Fina tankar en kväll som denna va haha puss


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Guu, så ont det där med kniven måste ha gjort!

2010-01-15 @ 19:07:02
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0