Skosnack vaa

Idag började jag på praktikten igen. Härligt värre även fast jag ärligt talat känner mig lite ensam hehehe... Har inte mycket att säga om dagen där egentligen det roligaste var väl när jag slutat och var så fruktansvärt hungrig att jag sprang till gottoteket och gick in där för att köpa nått.. valde en snickers, mmmmh! Iallafall lägger fram den på kassan och killen utbrister "Hur fan får du på dig de där skorna?!" Jag bah va :D Haha kollar ner, ajuste lårhöga stövlar... "Hehe såhär.." Och visade insidan med en dragkedja. "ae vilket fusk! Jag har såna här.." lyfter upp benet och visar skor som slutar strax över knölarna.."och jag får knappt på dom! Och så ser jag dig i såna där haha var tvungen och att fråga"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0