Just so you know

Om man jobbar på ett stort lager och går och drar på en vagn som man har ställt en mugg kaffe på, då ska man undvika att gå in i hyllor. Muggen kan då nämligen flyga hela vägen ner till golvet och då kan jag tala om att det låter ganska högt när den sedan krashlandar. Sedan måste man städa, och det är ju inte speciellt roligt. Jag tänkte att någon har säkert undrat och funderat på att prova, nu slipper ni! Jag gjorde det åt er!

Lättroad som man är så gick jag i och försig och fnissade för mig själv hela dagen när jag tänkte på hur kul det såg ut när jag skulle vejja för en stillastående truck och knuffade in vagnen i en 2x3x10 meter stor hylla. Hahaha..

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Hoppsan! Så kan det gå. ;D



sv: Picknicks är kickass!

2010-07-01 @ 20:46:06
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0