Summer



En lite för varm sommarkväll som spenderades i Valdemarsvik igår. Förfestade hemma hos Natha med, ja till en början bara jag och hon haha det var så sjukt varmt och kladdigt att vi bara nae det här går verkligen inte. Så satt i underkläder och drack öl och lyssnade på Markoolio. Och skrattade, haha riktigt rolig start. Sen mer folk och en långpromenad till were the action was. Riktigt trevlig kväll, fler bilder kommer upp sen nu ska jag spela kort med mamma och pappa och Julia. Puss!

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Jag förstår er - det är verkligen kletigt och fuktigt över allt. :P



sv: Plåster är grejer det! Jag har alltid det med mig, utifall jag får skavsår. ;)



Verkligen! Jacobs humor är klockren. :D

2010-07-12 @ 19:58:21
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0