moneymoneymoney

kaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffe

hehehe Skojja. Kul va?

Nää.

Ungefär sådär kul har jag till och från på jobbet... dagen gick rätt fort men fick en ordentlig bakåtvändning vid fyra tiden när vi fick veta att nästa vecka blir normal, fast den skulle varit full med övertid och dessutom skulle vi jobbat i skift. Jag skulle jobbat 14-22, hur bra som helst, rena rama drömtiden! Aa, fast man får ju ingen tid till fritid att leva på haha.
Iallafall, några höjdare som leker datasnillen har skjutit upp det på obestämd tid. Det som skulle hänt var en jätteinventering och datasystembyte.
Som sagt, snillen att säta en deadline de inte kan hålla. Inte många glada miner denna här eftermiddagen. Nåja vi lever fast jag fick vinka hejdå till mina dollartecken jag såg i ögonen när jag hörde övertid i nästan en vecka. Eller ja, de krympte lite iallafall. Hihi.

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0