13 april

Och inte ens kryptonit kan göra något.



Tillbringade sista kvällen på lovet med att redigera lite dåliga bilder på mig. Tanken var att visa mitt "nya" hår, eller ja, färgen i det iallafall... Det gick ju sådär, haha bilden råkade bli svartvit, men det var mycket snyggare så. Nåja, håret är mycket närmare min orginalfärg nu än innan, men med inslag av rödare, brunare, blondare, mörkare, ljusare toner. Haha hundra olika nyanser eller något men nåja, rätt nöjd blev jag. Och jag vet att väldigt många av er vänner tycker jag borde ha nästan svart hår igen som jag hade i början på ettan, men jag orkar inte hålla på att färga håret hela tiden för att slippa utväxt nu i sommar. Nej, sommarn tillägnas min mer naturliga hårfärg... Och till hösten blir det väldigt troligt rött igen, men det behöver jag inte bestämma mig för ännu. Just ja, den fina frisyren jag har på den här bilden fixade min söta lillasyster åt mig. Tack pucko<3
Ha en bra dag allihopa//Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0