Använd gympaskor för tusan!

Idag vaknade jag 10 över 6 imorse. Tog ett bra tag innan jag fattade nånting, men det fanns inget att fatta kom jag på, det är ju lördag. LÖRDAG?! What? Jaha jaja bara att gå upp då tänkte jag klarvaken som jag var. Drack lite vatten, sa godmorgon till mamma och sen... Gick jag och la mig igen. Och då vaknade jag inte förrän tio hihihi.

Nåja fredagkvällen tillbringade jag hemma med mamma sen åkte vi in till akuten för att hälsa på min lilla klantiga, knäppa, knasiga, otursföljda 14åriga lillasyster med en skrattretande laganda. Haha, nej det är ingenting att skratta åt men lyssna på det här.
Hon hade idrott i skolan och de skulle ha stafetter, hennes lag var egoistiska och kom på att alla "bra" var i samma lag, de kunde ju inte annat än vinna. Det blir hennes tur och hon springer iväg. De ska ta sig över en plint på valfritt sätt, hon hoppar, landar skriker, hör hur de knäppte till i foten men ville inte förstöra för laget så hon sprang vidare.
Ehehehe tre ben i foten gick av. Japp i foten. Tre benen till tårna i mitten där, mitt på foten gick de av, ajajaj jag ryser när jag tänker på hur ont det måste ha gjort! Uuh.... Usch, stackars Julia. Nu är det gips och kryckor som gäller ett par veckor.

Förhoppningsvis så har väl hennes klass lärt sig en läxa, att alltid annvända gympaskor! Och kom ihåg det ni med, det krävs inte mycket för att det ska bli fel och göra ont.
   Nåja, när mamma och jag km in till akuten och sa hej till henne och skulle lämna lite grejjer till henne och pappa, de skulle sova kvar för observation och koll osv under natten). När vi kom in dit så det första Julia gör när hon ser mig är att skina upp som en sol och utbrister "HAH NU BEHÖVER INTE JAG GÅ MER MED BAMSE PÅ ETT TAG!" Jäkla unge hahaha!

Till ett annat ämne, den här låten måste jag nog utse till veckans låt, haha älskar början på den, den är så humoristisk hihi. Lätt i sinnet, bra för soliga dagar där allt känns lät. Skojjigt, lyssna vettja!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0