En fråga jag fick som fick mig att tänka efter, som jag iochförsig ofta gör

Varför?
Därför.
Därför att ingen, inte en enda av er hörde av sig och frågae ifall jag faktiskt ville.
Därför att jag bryr mig för mycket för att vara på det sättet.
Därför att jag tycker inte att det är så jätteroligt att sitta och glo och göra ingenting alls.
Därför.
Mest av allt punkt nummer två, jag bryr mig för mycket för att bete mig på ert sätt, ta inte för illa upp nu. Jag tycker jättebra om flera av er- var för sig. Ni kan vara hur roliga och gulliga som helst, men som gäng, nej. Tillbaka till frågan, varför jag inte kan umgås med er längre? Som sagt, mitt första svar är, frågade ni någonsin?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka menar du?

2009-04-13 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0