Hoppsan, halva lovet har gått!

Ja, precis halva lovet har gått och jag har inte bloggat någonting alls. Kanske för att jag inte har någonting att skriva om? Mmh precis! HAH. Nej jag skojjade lite, har inte bara suttit och ruttnat om dagarna, i fredags började jag med att gå ett varv på stan efter skolan med Natta och sen senare åkte vi in till Lovisa och var där på kvällen med ett trevligt gäng. Jag ber om ursäkt för att jag som vanligt inte sjunger singstar haha men jag föredrar vanlig karaoke där man slipper få poäng och omdömmen och se hur dålig man är jämfört med andra. Hmm, ja, nej men det var en trevlig kväll men jag var jättenära att missa min hållplats på bussen hem, jag vaknade av att en tant hostade i tid tack och lov.

Lördagen gick jag upp tidigt och åkte och tränade med Therese som vi har gjort i flera veckor nu, lika bra känns det i magen efter varjegång! Medan ni lata jefflar ligger och sover så tränar vi oss starka och snygga haha. Låt mig iallafall få tro det, snälla? Tack. Efteråt så åkte jag hem och solen sken, vad gör Jenny då? Jo hon blir lycklig hämtar glass och sätter sig på en madrass på altanen ute i solen och bara njuter av livet. Mitt i allt när jag satt där och hade det bra fick jag ett sms av Frida som undrade om jag ville föllja med och köpa glass (hihi då hade jag redan klämt i mig två, men det är mig vi snackar om så klart att jag hängde med) vi mötte även Tobias och sen gick vi en promenad i solen och dra mig baklänges! JAG BLEV SOLBRÄND. På de drygt två timmarna jag tillbringade i solen han jag få flera nya fräknar och en lätt solbränna som syns i visa ljus och om påpekar att den finns där. Karin kom också ut ja, och sen kom jag på att jag borde kanske ha filmkväll? Inget kul att sitta och glo i varsitt hörn allihopa på lovet! Vi tillbringade alltså lördagkvällen hemma hos mig med en del dåliga så kallade skräckfilmer. De var inget läskiga, men vi började med min favorit genom tiderna, SUMMERSCHOOL. Bättre film finns inte, den är verkligen ett totalt mästerverk!
   Och efter att vi sett kände jag mig inspirerad till att prova lite saker jag visste att jag hade i min garderob någonstans så jag gick och bytte om lite och hämtade kameran, då blev det lite fottande och poosande och då kom även Jonny hem till mig och såg en film med oss tuffingar.








En del poosande som sagt haha.

Sen på natten (halv fem) efter att jag och karin sovit igen filmen "the omen" så gick de hem och jag kunde äntligen sova på riktigt. Och det gjorde jag, vaknade inte förrän halv två (13:29 för att vara exakt) och det är verkligen inte likt mig, men men det är lov och då gör det inget! Jag vaknade och kände att jag inte ville tillbringa dagen med att sitta och stirra på datorn så istället har jag för mig att jag tittade på tv och städade lite och gjorde lite sådana småsaker tills jag så småningom gick ner till Karin och Frida för att tillbringa kvällen med att spela biljard! Och även Tobias dök upp. Haha, jag tror vi hade det väldigt roligt faktiskt. Tänker bjuda på några bilder, bara för att bevisa att man kan ha kul ihop med biljard och lite vanlig ospetsad läsk och en övertrött lillasyster till K och F. Hihihi.

Haha, jag missar billen och karin är i mitt lag och bah
(bilden ovan, nej jag var inte dutkig hela tiden men jag vann faktiskt en gång och sen när vi körde i lag vann jag och karin! DEN NI HAHA)

(bilden ovan, sådär ville vi med kunna göra!)

(bilden ovan, nej jag var inte tillräkligt böjbar i ryggen...)


(bilden ovan, hmm vad gör hon på golvet? Haha)
(nej det gick inte lättare i soffan haha)

Det här var alltså söndagen, sent på natten cyklade jag hem i kylan, frös och fick träningvärk i benen mina. Eller om jag eventuellt lyckades sträcka någon otränad muskel i dem, ont hade jag iallafall på baksidan av låren i måndags, och även fortfarande nu om jag ska vara helt ärlig, vilket är bra att vara.

Måndagen flöt på med massage hos sjukgymnasten i söderköping och sedan in till stan och yra runt ett tag med K. och F. Köpte en dötuff t-shirt på monkey av alla ställen haha, och en bh (hm) och färg till håret. Avslöjar inte hur det ska bli än, nej det blir en överaskning så jag har något att blogga om när det väl är klart! Ja, jag handla även lite andra smågrejjer när jag kom på lite försent att jag hade ett presentkort på HM kvar.
Tisdags, igår... på dagen så åkte jag och Therese för att träna, det gick rätt bra, men kände mig inte helt i form. När jag kom hem satt jag i solen på altanen en stund innan jag duschade och klädde på mig för att åka och möta upp mamma innan vi for till stan. Skulle hjälpa henne att köpa presenter till några som fyller år nu i dagarna men köpte även nya träningsbyxor till mig själv hihi. Efter det så drog vi ut till kråkvilan (för er som inte vet är min familj oerhört speedway intresserad och kråkvilan är motorstadion i norrköping. Där skulle de ha medlemsmötte och alla statister tänkte jag skriva, vad heter det? Ja, alla som kommer att jobba med något fick halsband med ett kort där namnet står så vi kommer in gratis och kan gå till våra sysslor. Jag och mamma ska stå och ta betalt vid läktaren! Den ni, haha. Och tydligen ska jag springa fram och kramas med alla förare och dela ut blommor till laget som vinner efter varje match med, kan blir spännande. En till tjej och jag, ingen som jag känner men brukar iallafall hälsa när jag ser henne på stan, hihi trevliga jag.

Nåja, nu har jag bloggat klart för den här gången. Idag onsdag har jag inte gjort någonting alls, en viss tuffing skulle kommit och väckt mig imorse, sa han. Men jag trodde inte på det och tur var väl det, annars hade jag blivit överaskad haha och skämts, för mitt rum var så stökigt. Fast jo, lite dåligt att inte höra av sig om man sagt att man ska ses? Hmm, känn dig träffad snygging.
Vi hörs, ha det bra alla trogna och otrogna läsare!

Pusspuss/Jeen

Kommentarer
Postat av: KArin

aah just det jag har kommenterat några bilder du kanske har förstått det menhaha jag glömde skriva att det var jag. xD

anyhoo, det var kul när vi lekte i biljardrummet och märta är söt. xD

HAha, tyckte du inte om de andra bilderna jag tog på dig?xD

2009-04-13 @ 21:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0