Huvud-axlar-knä-åh-tå-knä-åh-tå!

Du ska inte tro det blir sommar, ifall inte nån sätter fart.

Sitter här och tänker, varför-varför-varför kommer jag ingenstans? Kan verkligen inte skriva mitt tal till imorgon, jag kämpar, jag tänker men kommer ingenstans.
Det är vår i luften, värmen är på väg, solen skiner, jag har spring i benen och känner hur fräknarna är påväg fram på näsan. Nej, jag tänker inte klaga på att jag har fräknar de kan gärna få vara där på näsan...och kindena... och resten av ansiktet. Jag älskar att sitta i solen och riktigt känna hur de hoppar fram en efter en av den härliga vår och sommarsolen! Nåja, jag är rätt glad ändå, tror det är vårkänslorna inom mig som busar men det är helt otroligt, har stora problem med att sitta still. Låter kanske bra, men just nu skulle jag behöva omvandla energi till koncentration på det som ska göras.
Isch. nej här kommer en bild från förra sommaren istället, mycket härligare än läskiga tal och nationella prov!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kunde inte heller koncentrera mig igår, jag blev inte klar med min svenska uppgift fören vid 23-00.. hah och jag tror inte ens att den blev bra.. :/

Blev du klar med talet till slut?:)

// Frida

2009-04-03 @ 12:29:48
Postat av: Jeen

Jag blev klar och jag blev godkänd! Fy sjutton vad lycklig jag blev haha:D //Jen herself

2009-04-08 @ 18:59:55
URL: http://jendc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0