"I locked the door to my own cell and i lost the key"

Jag har eventuellt fått en förtidig artonårspresent! Eller, ja, mamma kläckte ur sig att jag kunde få en sak som present om jag ville, med tanke på att jag inte för tillfället har pengar till att betala det själv, men får se hur det blir. Oavsett hur tänker jag fira lite lite plötslig lycka med en gammal bild, jag redigerade januari 2007. Alltså vintern i nian med ett program som kallas photoimpression3. THAT'S IT!

GREEN DAY I OKTOBER, WOOHOO! Åh, jag kommer ihåg när vi var mindre, vad vi hoppades och hoppades att de skulle komma till sverige (igen!) och att vi skulle få se dem... De har endå väldigt mycket bra låtar, och jaa, de blev lite väl "kommersiella" ett tag men det bryr jag mig inte allt för mycket om. De är grymma på vad de gör och har gjort. Ska bli riktigt spännande att höra deras nya skiva när den släpps nu i maj! Jag tycker dock att det har dröjt alldeles för länge sen förra skivan... Hoppas kvaliten är därefter och inte gör mig och alla andra trogna Green Day fans besvikna!

"I locked the door to my own cell and I lost the key" kommer från låten Longview, en av alla favoriter av deras låtar. Skön låt med härlig text och lite flumm video, sånt gillar jag!

Puss och god natt :)



(Ni vet att Billie-joe är rätt liten va? Hihi)



Kommentarer
Postat av: Karin

aaw green day <3 jag har saknat dom utan att inse det! :o

haha bilden<3

2009-05-04 @ 20:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0