Svara på min fråga, snälla?

Jag har tänkt på en grej. En grej om att man säger att man är sig lik som man alltid varit.
Om jag har tid och ork så kommer jag skriva ett mer seriöst innlägg imorgon kväll som handlar om mig, vem jag är nu och vem jag var förr.
Om någon är intresserad av det så svara på en fråga!


För två år sen hade den här bilden omöjligt kunna tas, varför? Nej, det har inte att göra med att jag inte köpt den tröjan, inte kände fotografen eller liknande. Det handlar om mig. (här vill jag göra en glad smiley så ni inte tror att jag är arg eller så haha)

Men svara vad ni tror, varför kunde den bilden omöjligt tagits för två, bara två år sedan?


Kommentarer
Postat av: Tobi!

Att världen är ren? :D

2009-04-15 @ 23:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0