Vårkänslor, jag gillar lov man blir så glad!

Woho jag känner igen mig själv igen, tror jag försvann ett bra tag. Jag har färgat håret, jag kunde inte sluta skratta igår kväll, haha jag såg ut som guldlock utan lockar!  Hahaha, men nu när jag vant mig är det rätt okej faktiskt. Och nej, jag är inte blond haha tack och lov (ursäkta alla blondies out there!) Idag drog jag av ärmarna på en gammal tshirt och sydde om den lite hippsvips hade jag ett tufft ( HAHAHA) linne och sedan kom jag på att ett par jeans jag gillar är rätt fula nu för tiden så jag tog en sax och... de blev som nya. WTF? Japp Jeeeeeennnnnnnnnn här. Den här texten är jättejobbig att läsa för jag skriver så lustigt och och och jag skriver heller inget vettigt. Hihi nu ska jag ut i solen och leka. Fast solen har gått och gömt sig bakom några moln men det gör inget den finns där I know, woho.

Här är du och h'är är jag, borden gungar i moskva! DLK och det är vårvårvår snart sommar.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0