Augustifestivalen är över för i år...

Augustifestivalen är en härlig folkfest. Man träffar många och alla och det är ett FESTligt tillfälle jag brukar komma ihåg det mesta... haha ja..hm..det mesta.


Vad jag lärt mig efter helgen?
Lämna mobilen hemma. Haha, ursäkta alla som fått lustiga obegripliga sms, jag skickade fel, skrev fel, och är inte ens säker på att jag skickade allt. Eller jag var iallafall inte mig själv som ni är vana att se mig haha.
Jag har många bra härliga vänner! (visste jag redan men fick det bevisat igen hihi)
Allt är roligt!
Bästa ordet att beskriva mig på fest med är DUMGLAD.
Och vad mer? Jo jag äger på att bygga kaninhus, haha lägger upp en bild imorgon så får ni se.
Manliga kaniner är rätt blåsta haha.

Imorgon är det skola igen, sjukt, jag längtar, jag gillar skolan, men mest vill jag nog bara titta på våran fina vägg i klassrummet och ha tillbaka min bade!(SKOLDATORN<3)

Well, nu ska jag sova.
Har druckit lite för mycket kaffe idag så får se om jag kan somna... nåja, god natt! :D



Kommentarer
Postat av: *Em

Jodå, bara bra :) Hur är det med dig idag? :D

2009-08-24 @ 09:58:23
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Allt bra med dig? :D

2009-08-24 @ 12:59:26
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: rebecka

snygg header du har! gillar dom där skorna :)

2009-08-25 @ 22:41:51
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0