Jennys nya mål i livet...

... är att bli snickare!
Eller kanske inte. Men idag har jag tänkt att jag skulle bli det så jag och pappa snickrade, hamrade, spikade, sågade och ni vet, stickor i fingrarna och spikar i fötterna (haha vi använde inte ens spikar, vi skruvade, men det lät bra!)
Efter allt! Så börjar det nu likna ett jättefint kaninhus som min bebis ska bo i när jag hämtat henne! Hihi plutten ska jag nog kalla för Nellie. "Nellie the elephant" är nästan som en signatur-melodi för mig och när jag väl la det på minnet så tyckte jag det kändes självklart att döpa kaninen till det.

Haha stackars henne, bli döpt efter en elefant... Nåja hon är iallafall grå (blå på kaninspråk?!), så en sak får de väl gemensamt.

After this day- har jag insett att livet är en musikal. Haha finns ingen annan lösning. I min familj sjunger vi rätt ofta, bäst är när syster och jag gör det, vi äger! Jag kan börja sjunga nått i stil med " Du är så ful, så fuuul, så ful, inte ens dammråttorna under sänger vill lukta på dina fötter! " HAHA och hon fortsätter med nån rolig mening och sen kan vi sjunga en hel historia i en tjugo minuter eller nått. När vi är på bra humör alltså... Men nu är jag trött och har svårt att hålla tråden i texten så hehe natti natti!


(kom ihåg, livet är en musikal!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0