LYCKA!!!

Den här eftermidagen har varit både den sämsta och bästa på länge.
Jag hade inte ätit på hela dagen och när jag är hungrig så blir jag så förbannat grinig och sur och irriterad på ingenting! Haha det är lustigt, lider aldrig av pms eller så men om jag blir hungrig då jävlar.... Well, jag kom hem och mina skor jag beställt från HM som dom först skickade ut fel storlek av så jag var tvungen att skicka tillbaka dem. Jag hade fått en lapp idag.
EN LAPP!? SVAGA TYPER ATT INTE KUNNA STÅ UPP FÖR ERA MISSTAG ÖGA MOT ÖGA BUUUU!
Nu är de där jeffla skorna restnoterade och här har jag gått och längtat och längtat som en shopaholic efter de där söta skorna. Tänk er det beskedet som grädden på moset till en kvinna med problem värre än pms.
BAAH och mat fick jag inte förrän åtta på kvällen när mamma kom hem (vi hade inget hemma innan jag kunde ta).

Nåja, nog om det där dåliga! Det fick en tvärvändning när jag låg i sängen och tyckte synd om mig själv, min vän Sajjmon smsade och det stod

"Biljetterna är släppta!"

Hokus-pokus plötsligt stod hela världen i solsken igen! Nu ni, Nu är Jenny fruktansvärt glad igen! Kan ni fatta?! De tre orden var de vackraste någon kunde säga till mig, åh fy, jag ryser, jag har goshud, åh snälla kom och krama mig någon, håll fast mig så jag inte svävar iväg! Hahaha, 30 oktober är det dags igen! Ska se Rise Against live för andra gången! YAAAYYY!!! Den här gången blir det på "hemmaplan" i Stockholm hehe. Sist var vi ju i Hamburg, och det kändes mycket häftigare faktiskt. För då var man lite mer unik haha inte så många svenskar som sett dem live då, men nu är de bara svennar... typ! Haha jaja jag ska inte klaga, längst fram ska jag och lycklig och full med adrenalin kommer jag vara! Åh, inatt kommer jag drömma fina drömmar...

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0