S

Jag tror jag har bestämt mig nu. Eller, för tillfället är det så iallafall. Vad? Ja vilken som är min favoritscen av alla såklart. Jag älskar den! Den är... Den har det mesta ärligt talat, det är grymt och bra gjort på många sätt och nej vilken besatthet jag har drabbats av, fast äsch det gör inget haha och snartsnartsnart har jag en stor Sweenet Todd affisch på min vägg. Den kommer göra sig bra där och skrämma iväg alla elaka domare och normala folk. Ha-ha.

Äh, se den här scenen bara, bra musik med.

Kommentarer
Postat av: J - thetwilights

Svar: Någon som saknat mig? ;D

Jag har jobbat de senaste dagarna och varit väldigt trött, men imorgon ska jag försöka klämma in ett inlägg. Håll utkik!

2009-08-06 @ 01:56:49
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: J - thetwilights

Svar: Jag vet inte riktigt. Antingen så kommer Ida ta tag i den eller så ligger den på is...



Är du 08a och vill vara med på twiträff kan jag skriva upp dig i en maillista så får du info i alla fall! ;D

2009-08-09 @ 20:45:18
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0