That Name!



Det kan väl inte bara vara jag som ser likheterna mellan dessa tre "Timmar"? Haha, jag blir tokig. Den första är Tim McIlrath, sångare i världens bästa band Rise Against- han skriver även de flesta av deras låtar. Den andra snubben är Tim Burton, haha de flesta borde känna till honom han har skapat många grymt bra filmer som t.ex Edward Scissorhands, Sweeney Todd, Kalle och chokladfabriken, Nightmare Before christmas- listan kan göras lång.
Den tredje killen är en skådespelare jag upptäckte såg lika dan ut som dessa när han var med i Hulken som jag såg för några kvällar sedan. hehe lite efter jag vet.

Det sjuka slutar inte här, jag vet ännu fler vid namn "Tim" som jag kan se likheter i ansiktet med. Om ni inte håller med efter att ha sett dessa bilder, googla runt lite och ni kommer fatta vad jag menar!



Rise Against variant av "Making Christmas" som är med i ja ni kan gissa vilken film. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0