Bio med Natha!

Igår kväll åkte jag och min vän Natha in till stan för att gå på bio, hihi hon hade två fribiljetter så... Vi såg iallafall Public Enemies, och helt klart godkänd film. Haha, mycket action, nästan så det hände lite för mycket. Till och från hade jag en anning svårt att hänga med, men det kan bero på att jag var ganska så trött. Det var sent och hade varit en lång aktiv dag. Haha, det hände grejjer hela tiden så man var helkoncentrerad och sen mot slutet blev det jättelugnt i några minuter och då somnade Natha och jag satt och nickade till en gång jag med, pinsamt men sant. Nåja, det var trevligt och sen fick vi vänta på bussen i nästan två timmar, men när de varen halvtimme kvar smsar Larsson henne och frågar om vi vill ha skjuts hem för han har tråkigt, vilken ängel va! Så skönt att slippa åka buss hem, haha det var värt mycket, tacktack ifall du läser detta!


Kommentarer
Postat av: The Girl With Blue Eyes

sv: haha inte? XDXD



hmm den filmen har jag inte änns hört talas om får checka in den senare ;)



fin blogg btw ;);) <3



xoxo The Girl With Blue Eyes

2009-08-29 @ 16:42:58
URL: http://www.thegirlwithblueeyes.blogspot.com
Postat av: Kan Dee Drawings

Det var ett bra tips, tack snälla du!

2009-08-29 @ 20:18:02
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Alex

Blir att se den på bio, action är mysigt!!

2009-09-01 @ 22:42:07
URL: http://www.replokalen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0