vacker

En av de finaste låtar jag vet, och en video full med jättefina bilder.
För er som inte redan visste, jag är förälskad i enhörningar!
Haha, okej, kanske fel ord men de har alltid fascinerat mig och nu tänkte jag säga att de ger mig ett slags lugn, precis som stjärnhimmlen gör men jag har faktiskt, tyvärr inte vad jag vet träffat en Enhörning... än.
De är iallafall en stor inspirationskälla och hur jag kunde glömma det sista året(åren?) det har jag ingen anning om. Jag menar, jag har en hyffsat stor tavla över sängen med bara enhörningar så jag ser de bilderna varenda kväll och dag... Nej vad sitter jag och tänker på nu, jag tror bestämt att jag senast i vintras skrev ett innlägg som handlade om det! Hm, noll koll, snart börjar skolan tack och lov.

Se den här underbara videon nu och efteråt kan ni fundera på varför jag fick sådan otrolig gåshud (goshud!)


<3

Kommentarer
Postat av: TwIda

Tjenare.. tack för alla komplimanger... jag blir så grymt glad.. men ang låten så håller jag med dig.. men man måste verkligen lyssna.. men soundet skulle passa twilight sagan.. om man jämför med det första soundtracket.. denhär åker upp i ett "godis inlägg" tack för tipset.. du kommer få cred för den!

2009-08-13 @ 00:08:16
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: emelie

Hej! Jag har en frågestund på min blogg just nu, och det skulle vara kul om just du skulle vilja ställa en fråga eller två ;)

Frågestunden hittar du här: http://emeliejr.blogg.se/2009/august/i-hope-you-will-enjoy-it.html#comment

Kram <3

2009-08-14 @ 10:53:43
URL: http://emeliejr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0