curlcurlcurllock?

Jag gick in i affären kallad hårvårdsbaren. Här om någonstans måste jag hitta vad jag söker! Vad jag söker? Värmeskydd. Går runt och tittar lite på hyllorna utan någon egentlig anning om vad jag faktiskt söker, någon frågar bakom mig ifall jag behöver hjälp.

- Ja faktiskt!
- Okej vad letar du efter?:)   <-- hehehe gjorde en smiley för hon sa de snällt
- Jo det är så att jag fick en sån här Icurl i julklapp och tänkte det kunde vara trevligt att faktiskt använda den också. Nu tänkte jag att det kunde vara bra att ha ett värmeskydd till håret.
- HAHA! Det är bra att ha det i håret ja...

Sen kom hon av sig lite, jag tror jag mitt svar var en anning långt och oväntat. Hahaha undrar egentligen hur många som faktiskt svarar jatack gärna när personal frågar om de behöver hjälp?
 Och för övrigt, jag är sån som aldrig fixar håret. Vill jag variera mig lite sover jag i flätor. Men plattar, lockar, fönar och sånt händer inte ofta. Kan prova lite olika uppsättningar för skojj skull men ja ni fattar. Har iallafall hört det är bra med värmeskydd och är det de tänker jag sjutton inte platta/locka håret utan hahaha :*


(inte schampoo dock utan värmegrej såklart haha  men enda bilden)


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Smart drag! Värmeskydd är bra att ha när man ska använda såna där produkter.

Själv är jag som du är annars, gör aldrig något speciellt med håret. Jag fönar, plattar, lockar osv. ALDRIG, för det räcker med att min hårfärgning har skapar sånt otroligt håravfall och slit på håret. Sen gillar jag mitt hår som det är. :)



sv: Härligt! :D Jag tror jag har spelat gitarr på Guitar Hero så länge nu att trummorna känns extra roligt då det blir omväxling också. Det ska spelas imorgon igen. ;)

2009-12-29 @ 22:10:09
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: seeeeeeeeina

är den där bra?? hur många grader pallar den?kramkram!!

2009-12-30 @ 19:28:53
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: E M M A T J

sv; hehe tack, detsamma=)



Lägga till varandra på bloglovin kanske?:D

2010-01-02 @ 12:34:08
URL: http://emmatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0