Dags för uppesittarkväll!

Uppesittarkväll med godis och mys. Är det bara jag som tycker att det är ovanligt lite julfilmer i år? Förr har vi här hemma alltid sett mängder av julfilmer såhär dagarna innan jul... Ikväll, den enda "juliga" film som går är "Love Actually" och hur bra är den på en skala? Ingen favorit för mig och absolut inte en man ser för julstämningens skull. Nåja julgodis har vi så de räcker hehe får väl bli en myskväll med lite spel och så annars.

Var iallafall nyss ute på en promenad hehehe snööööö<3 och jag har "äppelknyckarbyxor" på mig(väldigt pösiga/vida) därför ser de lite lustigt ut ihop me jackan upptäckte jag nyss hahaha god jul på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0