2009!

Året som gått! Blir långt innlägg men en hel del bilder och roliga filmklipp. Gör den här mest för min egen skull faktiskt, gillar att gå igenom året som gått. Bra att ha till nästa nyår med så jag minns hur jag hade det och hur jag mådde och sådär :)

Januari
Hmm... Såg Twilight på bio en andra gång, en hel del filmmys, fotade lite i studion i skolan, köpte och lästa alla twilightböckerna på engelska..

Februari
RISE AGAINST!!! Flög till Hamburg med Victor och Sajjmon (haha och pappa o Vicces pappa, de är bästisar hehehe)
Iallafall. DET VAR GRYMT! Det är fortfarande det absolut bästa, svettigaste och törstiga och mest underbara jag någonsin varit med om.
Fottade och redigerade lite grann med. (bild två har dock natha tagit och redigerat åt mig <3)
  



Mars
Haha det jag minns mest från mars är allt smsande. Skickade och tog emot i genomsnitt 100 sms om dagen avochtill en viss Hampus.
Sara P i min klass tog denna bild i studion på mig. Jag redigerade den och det ganska mycket också hehe. Men lite finvaaa. Denna bild och videon får stå för mars då.

 
Haha denna video är ursöt faktiskt se den om ni inte gjort de! :)


April
April april din dumma sill! Naevars de hände nog inte så fruktansvärt mycket utom skola så denna bild får representera april hahaha detta är natha och jag :*


Maj
Lillasyster konfirmerades, min kanin började växa i mammakanins mage och jag gjorde en stopmotionfilm med legoscala. Eller började på en iallafall! xD
Såhär såg jag ut i majdåå.


Juni
Fick en ny dator, och för sjutton jag fyllde ARTON! :D De var en helt okej födelsedag för en gång skull haha. Brukar annars ha en massa otur den dagen.


Juli
Drömde att jag hittade en fyrklöver, vaknade och visste att det skulle jag tatuera. Sagt och gjort några dar senare satt en grön fyrklöver på min mage, dagen efter det dog min lillebror, Min bästa vän, min livskamrat. Okej, min hund men han kändes som det. Han har alltid funnits, det gör fortfarande ont och jag glömmer fortfarande bort att han inte finns här längre.
 Solen sken den dagen vi lämnade dig, men jag tror det blev bra så. Du kunde inte fått en finare viloplats iallafall, ditt valphem under en stor grön ek. Jag hoppas du springer fritt nu

Augusti
Augusti blir alltid årets festmånad? Kanske det. Skolan började igen och augustifestivalen var i Norrköping. Köpte ett snyggt Kandee linne också! Wiho :D

September
Haha september måste vara årets speedwaymånad. Minns inte mycket annat speciellt från då iallafall. Firar vi med en bild på mig och stjärnskottet Tai Woffinden, lite knäsvag blir man faktiskt han kör ju som en gud.


Oktober
ROCKTOBER!!!
Tror nog det var årets mest händelserika månad haha. Och rockig som sjutton. Brasaker lista!
1. Tog körkort!!! HEJJA MIG JAG ÄR BÄST!
2. Stockholm och såg  GREEN DAY med karin, Frida och deras kusin Anna. Sjukt kul :D
3. Norrköping Fashion week som kungsgårdsgymnasiet ordnade, hehe rolig upplevelse och höga klackar.
4. Rise Against IGEN, fast den här gången på i Stockholm. Skulle sett med Victor och Malin men de dissade hehe stört vet. Som tur i oturen var hade inte Tobi fått tag i nån biljett och fick följa med. Najs :D
5. Halloween firades på Hugos i år. Utklädd till Anna i Van Helsing filmen, kul kväll!

Och mitt i allt bra i oktober lyckades jag bli sjuk och var genomförkyld och febrig i två veckor. Snacka om stressig månad egentligen hehe vart tog skolan vägen? :O :$



November
November... ja, nyligen men va sjutton hände där egentligen? Inte mycket alls förmodligen. Började iallafall på praktiken igen, trivs där det är kul. Fuji Foto Center! 

December
Hallå inte så svårt att kolla i arkivet vaaaa? Haha nejmen de vanliga med lucia och jul och träffa slätkingar. Mysig månad sådär... och äntligen sjukt mycket snö! Jag blir så lycklig av snö det är som att va nykär :D

Gott nytt år på er alla! Jag och Natha ska videoblogga ikväll och jag ska dricka en flaska vitt vin som heter blå nunna hahahhaha ha de bra gott folk! :D


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Jösses, så många sms tar jag nog emot i månaden, HÖGST. :P



Vilket härligt sätt att komma på vad man ska tatuera in! Jag har faktiskt hitta några fyrklöver, på en dag - samma äng, så dem finns! :D



Djur är VÄLDIGT stora delar av oss, så jag förstår dig verkligen. Själv har jag förlorat 4 stycken hundar som stått mig fantastiskt nära.



Tusan så nice med körkort! Jag är riktigt slarvig på den fronten. :P



sv: Tack så mycket! Det finns ännu en tatuering, men den är inte med i min årsresumé då den gjordes förra året. ;)



Jo det är ju lite konstigt att du inte kan sova faktiskt. :P



Jag vet inte om jag påverkas av månen, brukar bara lägga märke till andra människor och tänka "det är ju fullmåne" eller "det måste vara fullmåne" när det är fler personer under samma dag som beter sig skumt. ;)

2009-12-31 @ 16:10:03
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-12-31 @ 16:22:19
URL: http://bloppiss.blogg.se/
Postat av: ♥ HelloNicki

Heej söta du! Jag ser att eran klocka börjar närma sig 12 och här är det fortfarande förmiddag och därför så vill jag redan nu passa på och önska dig ett gott nytt år!



In med det nya och ut med det gamla!

Hoppas år 2010 blir ett super bra år för dig sötnos!



Puss och kram / Nicki

2009-12-31 @ 19:54:05
URL: http://hellonicki.se
Postat av: ssssSTOCKLYN

köper man stixynol på apoteket?

2010-01-01 @ 16:27:59
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Johan

desamma :)

2010-01-02 @ 00:32:39
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/
Postat av: E M M A T J

Kikar in=)

2010-01-02 @ 10:40:46
URL: http://emmatj.blogg.se/
Postat av: Ida

gott nytt år på re :D

sorr för sent svar..

men ja brädspel is verkligen thaaaa shit...

2010-01-02 @ 11:31:49
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0