FULLMÅNE GÅ OCH LÄGG DIG KVINNA!

Eyyyy
Jag blir så glad, verkligen! När det är fullmåne/nästan fullmåne natten före något vitkigt. Eller iallafall om jag av nån anledning måste gå upp tidigt och vara pigg dagen därpå. SOM NU! Stört äre. Ska upp sjukt tidigt imorgon hehehe sju... Sjunga för min syrra som fyller 15 och sedan åka till ett stall och ta hand om två hästaer lite snabbt innan jag ska hem och duscha och göra mig vacker till släkten som kommer HALV TOLV. Stress Stress Stress men gör egentligen inget det, det är mest roligt. Det jobbiga är att klockan är halv två och jag är pigg som om jag knarkat espresso kaffe hela dagen. Tjolahopp!










Gick på stan med ThreeeeeeZ idag. Hon har börjat läsa min blogg (HAHA YES ÄNTLIGEN! skojja:D hahaha) och jag berättade om en bild jag tog och sa att jag inte vågade lägga upp den här och då sa hon hehehe folk kanske tror du är helt knäpp då... Eller ioförsig är du ju faktiskt det.
Och just nu håller jag med :D Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Det är något med fullmånen, människor beter sig annorlunda då. :P

2009-12-31 @ 12:47:11
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: ssssSTOCKLYN

Du får testa de å säga recenssion till mig :D

2010-01-01 @ 16:25:10
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0