Hej mitt vinterland!

Haha ni kan aldrig gissa vad jag gjorde för ett tag sen nu?!
Åkte spark ner till affären! Hahaha det var så fruktansvärt roligt åh jag älskar snö. Ställde mig på sparken tog fart en gång och gled heeeeela backen ner(den är lång) och en bit till. Hahaha går och ler hela tiden, snö snö snö<3

Och jag kom iväg till avslutningen förresten bussen gick hit dit jag bor men inte längre haha vände och åkte tillbaka till stan hära. Och ja det är riktigt tokigt mycket snö och ska tydligen fortsätta hela natten 30 cm inatt sa de på radion. Ojojoj :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Viggo

Svar:

Ja, det känns helt sjukt, men jag längtar nästan lika mycket som jag längtar till Eclipse =P

Tim Burton gör ju så jävla balla filmer!

2009-12-17 @ 22:39:28
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag har aldrig åkt spark, det verkar så himla roligt!

2009-12-18 @ 18:56:09
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0