Jelly Belly Beans

Jag har kommit fram till att det bästa med Jelly Belly Beans är att man har en liten väldigt länge. Alltså, man äter dem sakta för att känna smaken tydligt och komma på vad det är för nått. Mycket bättre än vanligt godis som man kanske bara vräker i sig! "Jenny den kloke har talat."
Nejmen på riktigt funderar jag på hur mycket färgämnen och andra "farliga" grejjor jag får i mig. Sitter här och tuggar på. Capuchino smaken var inte god. Smörpopcorn och toasted mashmallows är gott. Och kokos, och citron... Hmm... Någon som läser detta som gillar de där äkta klassiska Jelly Beansen? Favoritsmak? :D




Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Jag brukar inte tycka om såna där, eller såna som är liknande. Här var lite smaker som jag inte är bekant med, kanske får be Alexander köpa (han gillar Jelly Beans) och smaka av honom. ;)



sv: Tack så mycket! Jag gillar verkligen skorna. :)



Nu minns jag inte riktigt vad vi pratade om.. vad ska jag berätta om? :D

2009-12-02 @ 20:30:33
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Matilda

Juicy pear är hemsk, den smakar typ gräs :S gilalr iten butte rpopcorn helelr för dne känns så smörig och fet, jag gillar red apple, strawberry cheesecake och bubblegum bäst :D blev så glad när de började sälja jelly beans i uppsala igen :)

2009-12-06 @ 13:33:13
URL: http://monkibaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0