sdfghjklö

Jag blir så irriterad, kan någon svara på varför alla kötlar man har i halsen ska envisas med att svullna upp på mig?! Det är fjärde gången i år jag får så ont pga det att jag bara kan ligga stilla o glo på tv hela dagarna. GAAAAH. Nåja ska ta en ipren om en stund och peppa till lite och försöka gå på teateravslutningen ikväll. Men ärligt talat, det svullnar upp och hela huvudet värker så fort jag gör minsta rörelse?! Ska det vara så?!

Tur att jag har Alice haha hon sitter just nu på ryggstödet på soffan bakom mig och slår mig på huvudet med tassarna och klorna indragna. Förstklassig huvudmassage eller vad? Aah tur att jag har henne de här dagarna iallafall. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0