bye

All smiles and sunshine, a perfect world on a perfect day
Everything always works out, I have never felt so fucking great
All smiles and sunshine, a perfect world on a perfect day
Everything always works out, I have never felt so great

(Life isn't like this)


Det är väldigt få man kan vara nära utan att säga ett ord.
Det finns nog ingen jag hellre är med när jag bara vill vara
ifred utan att känna mig ensam.
Din värme.
Du är det bästa som någonsin levt i den här världen, Det bästa som hänt mig och min familj. Den bästa vän jag kunnat växa upp med, den bästa brodern men framför allt den bästa hunden. Det finns verkligen ingenting någon kan klaga på vad gäller dig och jag vet att det är fullkomligt onödigt att skriva den här texten men det hjälper mig att lätta på trycket lite. Känns bättre för stunden. Hur klarar man sig nu? I ett stort hus- ett tomt hus. Du var stor, du tog plats, du gick framför fötterna när man hade bråttom du fanns alltid där. HELA TIDEN HAR DU FUNNITS DÄR! 15 år 4 månader och 11 dagar. Det är 9ochenhalv månad mer än vad min lillasyster har funnits här. Du kan inte bara försvinna, hur kan vi låta det ske, varför kan vi inte åldras lika? Varför ska vi få vara mycket äldre när du är så mycket bättre?
Du förstår oss, det såg jag i dina ögon idag. Första gången på lönge fanns en ny glimt där, du såg så lätt i sinnet ut, du stannade, nosade, flåsade på oss pussade på oss och viftade på svansen, jag vet inte vad som är värst, jag tror det är att vi blev tvugna att ta det beslutet. Du ska inte behöva lida din sista tid, vi vill minnas dig som den pigga,glada, friska du var och du vill nog inte heller vänta tills ¨du är så svag att du en dag vaknar och inte kan resa dig. Det vill vi inte vara med om. Det räcker nu, nu innan det är försent då blir det bara jobbigare för oss alla. Det blir bra såhär. Du får vila med din mor,far och ena syster. Tror det finns två katter ni kan leka med där också. En stor fin ek med, det blir fint. Där föddes du, där sover du nog gott, det tror jag.
Om 9 timmar är det dags att säga farväl, det kommer bli det värsta och svåraste och jobbigaste jag gjort.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0