haha tja

Nu har jag inte skrivit något på nästan en vecka, haha har inte haft tid! Eller ja, vi kan låtsas att jag inte haft tid iallafall, egentligen är det så simpelt som att jag bara inte haft något att skriva. Liksom, vad skulle jag skriva om? Hur bra jag har de? Haha har verkligen haft en toppen vecka, en riktig semestervecka... vad jag gör om dagarna? Jo jag ligger på en filt i solen samtidigt som jag läser och äter glass, sedan när jag är varm plaskar jag runt i poolen en stund innan jag går in och fixar en god smoothie och lite melon som lunch innan jag lägger mig i solen igen så jag blir varm nog för ett bad. Haha livet är bra underbart ibland!
Och just ja, jag har flyttat ut med! Hehe nästan iallafall... Varenda natt den här veckan har jag och Julia sovit utomhus, på altanen så vi har haft tak iallafall- tack och lov för inatt kom det ett skyfall med regn och vet ni vad? Hur mysigt som helst att sova ute och lyssna på regnet och andas in den friska härliga luften! Att jag fuskar och sover på altan under tak tycker jag inte gör något hahaha.
Nåja här kommer lite bilder som visar hur jag spenderar dagarna såhär i den östgötska sommarvärmen.
Take care!

hehe såååå bred är jag inte








(haha julia som hoppar... hon slog i rumpan när hon landade xD)


Nej nu har jag varit inne länge nog... ska ta min Ben&Jerry glass och gå ut i solen och "koiska"... Ah det heter kioska, inte steka, det fick jag lära mig på min födelsedag som firades på Hugos och en liten stund på Svea innan vi gick tillbaka till hugos haha

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0