heroes

"I am alright, for a while
I have been lonely before
I'm alright
No need to worry, soon i'll be the one
the one you'r used to see as me"




Idag var det något slags Heroes maraton på en av +kanalerna, hehe råkade fastna där efter frukosten. I ett av avsnitten så spelades en låt, den gick egentligen helt annolunda mot vad jag hörde insåg jag när jag kollade upp texten men texten jag skrev ovan var den min hjärna skapade hur det nu än gick till så kunde jag nästan svöra på att det var i stil med det hon sjöng men nae jag hittade "rätt" låt sen på youtube och dnevar annolunda. Jag brukar halvsova framför TV:n ibland och drömma med i programmen eller vad man kan säga, det händer specielly gärna om man kollar på historychannel haha ibland kan det dock bli läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0