Jennys Vett och alkohol-etikett!

1, VIN och SKUMPA är findricka som man minglar med och dricker lugnt av. Inget "KLUNKA!"-skrikande tack! Remember: FINDRICKA.

2,
Öl dricks bäst till musik som t.ex Toy Dolls eller något skönt trallvänligt band. DLK funkar bra med.

3, Man blir inte fullare för att man "klunkar" och super fort. Samma mängd fast i en vänligare takt ger samma effekt! Kanske något långsammare men man slipper illamående.

4, Dricka mycket vatten är OKEJ och ASBRA. Iallafall om du vill må bra dagen efter.

5, Snälla, gå inte runt och "tigg" dricka för att du vill bli full. Kan du inte fixa eget eller flörta till dig på ett schysst sätt så kan du lika gärna vara nykter. Lika bra liksom! :)

6, Heheheh håll koll på ditt glas när du är på krogen!

7, Sno alkoholtvål på Bajjamajjor och blanda ut och sen dricka, vad ända in i..?

8,  DU KAN ALDRIG KÖRA BIL ONYKTER!

9, Öl är faktiskt godast direkt ur en iskall burk.

10,  Drinkar är bäst, de ligger inte och jäser i magen= Må bra dagen efter. Haha.



YES jag fick ihop till tio budord! JAG ÄR BRA! Hahaha nej ta inte listan för seriöst och den är inte baserad av erfarenheter utan av tankar jag hade runt ämnet alkohol ikväll... eller ja i helgen rättare sagt, haha jag är en liten filosof jag vet. Och en grej till, virvelvinden blir man mindre yr av ifall man har alkohol i kroppen! Tro det eller ej... Puss och skål!  Jeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0