karnebåtfestivalen i valdemarsvik 09

Japp, nu har det varit. Karnebåtfestivalen i Viken haha... Fredagen åkte jag ner rätt sent, eller ja, vid tre men åkte hem till Natha och så gjorde vi oss i ordning lite innan vi åkte ner igen vid halv sju. Träffade många härliga människor och en stund var jag på Davidsson med Karin, Maria, Jonny, Björn, Amanda, Amandas pojke(namn? XD) och folk. Nu har jag köpt min första egna stora starköl! HAH! 18 äger! Hahaha, nåja kvällen var rolig och ett par turer i virvelvinden blev det med mycket skrik. Ni skulle höra Nathas röst igår... hahaha.
Aja, vid halv två åkte jag och Minna med Natha hem och sov där och sen upp på lördagen, hem, duscha, klä på mig, åka tillbaka till viken aldeles för tidigt... hehe gör inte så mycket men blev rätt trött. Träffade massa folk igen och lördagen var väl inget speciellt på dagen men på kvällen kom bland annat Alex med en bil direkt frånn tyskland och en present åt mig, haha lite skumpa firade vi med på en parkering. Var mycket roligt haha sedan blev det karuseller och ja allt man gör på karnebåtfestivalen. Som man gör innan man är arton vill säga eftersom många inte fyllt ännu... Grr...
Aja nog snackat här kommer lite bilder.

Natha har koll, hon berättade att om man ska göra "en äkta blogpoose" så ska man gapa stort och göra peace tecknet, jag var bäst på det, helt klart!

Natha skulle göra någon typ av "Hippie-mode-poose" tror jag? Haha aja här nedanför är hon iallafall!



Och nu lite bilder från igår (lördag) först ut kommer jag! WOHO hejja mig i Jonnys hatt eller nått.



Haha? XD


Charlie och Pluto! HAN SER UT SOM EN TIGER PÅ RYGGEN, ascharmig vovve:)


Jonny fastnade med på bild :)


Små fjortisar! Nej skojja men en syster och en tuffing.




HELGEN: LYCKAD! Borde finnas fler såna karnebåtfestivalhelger... Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0