sunshine

Haha jag älskar när jag kommer på att jag vill ha någonting och letar och letar och öetar på internet utan att hitta det. Varför? Jo för att då blir jag förbannat sur och sen blir jag väldigt kreativ om jag får säga det själv. Jag menar, hur svårt är det att fixa något liknande fast på sitt eget vis? Inga problem för en Jenny! PLUS! Plus att då får jag fler geniala ideer som faktiskt gick att få tag i på nätet haha mmm idag vaknade jag på bra humör. Det gillar mamma för jag har storstädat mitt rum plus damsugat hela undervåningen av huset och jag kommer hjälpa till mer. Härligt ikväll blir det Hugos med Karin och Frida, förstår inte problemet med att nån gång gå till nått annat ställe än hugos?! Well, jag går inte gärna ut själv så jag är glad och ler för det haha.
Puss!


(Haha läckra underkläder, sånna ska jag lätt skaffa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0