sweet home alabama(8)

Jag har egentligen ingenting att säga så den här gången bloggar jag faktiskt bara för sakens skull. Och grejjen är den att det är när jag gör så som jag brukar komma på något bra att skriva om senare, hehe eller iallafall hitta inspiration. Nåja i fredags var jag med min familj och familjen söderbach plus ungdomarnas flickvän-pojkvän på liseberg. Helt okej, fast kände mig rätt ensam faktikst, jag menar alla hade nån att åka med -utom jag. Haha okej jag hade Julia men hon ville egentligen helst bara åka med Felicia och när andra familjen inte "orkade" mer (KLOCKAN HALV 6?!) Så tjatade även systrami om att gå hem. Pff, jag hade kunnat stannat i mitt älskade tivoli tills det stängde om jag hade någon att åka med :(
 Äsch kvällen gick och det blev natt och sen dag igen då gick vi på stan, shoppade lite och sedan for andra familjen hem och vi åkte upp till smögen. För er som inte vet vad det är så är det galet mysigt ställe på västkusten med massa klippor, hav, öar och partybåtar och festfolk haha. Och en himla massa campingar runt omkring. Där tillbringade vi helgen plus måndag-tisdag. Härligt ställe, åker gärna tillbaks fast haha en annan camping då. Den här s-ö-g pengarna ur en. Att duscha kostade 5 kronor för 3 minuter och duschjäveln jag använde första dagen hade ENDAST KALLT VATTEN. Det var så kallt att jag fick kramp i tårna, eh lyckat, nope. Utom det så var det en bra familjeresa. Och nu har jag inte mer att säga så här kommer en bild, fler kommer senare när jag orkar för just nu har jag ett halvstökigt rum som behöver fixas lite, det väntar på mig. Haha just ja, genomförkyld var jag under hela västkust-vistelsen xD MEN KEEP SMILING, KEEP SHINING lalalalala 

det är inte längre en glädje att komma hem.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0