aah




Kvinnan är ju tokig! Haha, vet inte om ni där ute har sett på mtv movie awards galan än (går i repris 19:05 ikväll!) men när Kristen och Rob vinner pris för "the best kiss" och de står där på scenen och nästan kysser varandra och... Kristen vänder sig bort och tackar! Puh, vill inte hon kyssa honom på scen kunde hon ju skickat iväg ett mejl till mig, jag hade lätt gjort det! Förstå att stå där på en enorm scen inför en stor publik och inför hela världen i tv, live kyssa honom? Och göra större delen av kvinnliga befolkningen avundsjuk haha, att göra folk avundsjuka är inte i vanliga fall något jag vill eller så, men hahaha. Och jag brukar heller aldrig "falla" för kändisar men såg några intervjuer med Robert Pattinson och sen var jag fast. Haha...ha..hahaha..ha! Ae, det här duger inte. Får nog börja gå på auditions, öva på min skådespelar talang och sedan åka till Hollywood och söka lyckan, vad säger ni, låter det som en bra ide?
Ahaha well, drömma får man :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0