fame is the answer

Jag tänkte berätta om konsten att leva för evigt. Det första, bästa och lättaste sättet du kan göra det på är att skriva en historia. Du skriver en bok om dig själv och låter trycka upp den. Japp, enklare än så blir det inte. En bok är en bok, och i böcker kan man läsa sagor och vi vet väl alla att sagor aldrig dör eller hur? Skriv din egen saga och känn dig lugn, det finns alltid någon som vill läsa din historia och komma att minnas den och föra den vidare.
Ett annat sätt är ju såklart att bli skådespelare, det krävs lite mer, eller ja åtminstonde annorlunda talang. Och en hel del tur. Men om du nu skulle lyckas, filmer försvinner inte! Lev vidare genom filmen.
Det tredje sättet borde jag kanske skriva det bästa om, för det är det såklart, om man inte vill bli en kändis. Var den bästa du kan vara och gör intryck på människor du möter! Se till att du blir någon de vill och kommer att minnas, för minnen, det pratar man om och det man pratar om dör aldrig.

Så, nu har jag löst det. Man behöver inte bli biten av en vampyr för att "leva" för evigt! ;D


 

Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tycker också att budget var snyggare! =) har inte tänkt på att lyx ser smalare ut, men nu när du säger det så ser jag att dom faktiskt ÄR smalare :O sjukt...



kram! =)

2009-06-06 @ 19:35:47
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag älskar din blogg (fortfarande) men orkar inte kommentera alla bilder, sorry.

Jag vill bli skådis!!!! För författare tror jag inte att jag kan blixD

2009-06-07 @ 22:03:46
Postat av: Karin

har nog inte så stor chans på skådis heller förresten.. xD

2009-06-07 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0