Ikea!

Goddag!
Den här dagen startade jag med inte kunna sova ordentligt på hela natten förrän det var dags att gå upp klockan 9. Japp, kl 9 på sommarlovet, men skulle ju till sjukgymnasten och få akupunktur så det var helt klart värt det. Har problem med mycket ont i nacken och huvud så hela våren provade vi med massage men det hjälpte ingenting överhuvudtaget så nu har vi gått över till akupunktur. Första gången förra onsdagen vart jag skitskrajj när hon visade nålarna men varför vet jag inte. Stack till lite grann och sen fick jag ligga där med nålar som stod rakt upp i pannan, huvudet och på armarna haha. Charmigt måste det ha sett ut... idag fick jag nålar även på benen precis över fotleden hehe. Känns lite lustigt när man ligger där med en foliefilt över sig (ja, jag vill ju inte frysa) men om det hjälper så blir jag världens lyckligaste, tänk om jag slipper att ha migrän mer? Eller om till och med min spända nacke/axlar slutar göra ont och blir mer som de ska? Helt otroligt isåfall så jag ska väl inte hoppas för mycket än. Fruktansvärt trött av mig har jag blivit iallafall, igår låg jag på soffan och sov nästan hela dagen, haha påtal om det så har vi en ny soffa. Galet skön är den, helt sjukt. Perfekta mjuka kuddar i ryggen och lagom där man sitter och allt är prima-skinka-japp-japp.
Härligt, allt som saknas nu är vädret så man får lite piggelin-vitaminer... Det behöver jag!

Iallafall, idag när jag åkt hem från akupunkturen så ringer mamma och frågar om jag vill föllja med till ikea, woho! Klart jag ville det! Så dit åkte vi. Haha jag funderade på ifall jag kanske börjar bli vuxen när jag insåg hur roligt det var att gå där och drömma om hur jag ska inreda mitt hem när jag flyttat nån gång långt fram i framtiden... Åh.... fast sen dissade jag tanken på vuxen, för ingen vuxen vettig människa skulle inreda så som jag ville det. Haha, när/om jag flyttar till en stor och fin villa, bli inte förvånade om jag har ett lekrum långt innan jag har barn haha älskar leksaker, och jag MÅSTE få ställa upp allt mitt lego! Och mina gosedjur! Och bilar! Och dinosaurier! Och... ja, ni fattar. Haha, jag är på strålande humör av ingen anledning alls och ska gå ut och gå en riktig långpromenad så snart mina vänner ätit mat, vilket iofs kan ta tid... Så tills dess får jag spendera tid här med lite skön musik.

Ha de bra tills vidare!

HAHA jag ångrade mig, det blev inte musik det blev bloopers med SVts nyheter haha varsegoda!






Hahahaha!



TV4 men HAHA
 
 



Hahaha inte nyheter men kul iallafall !

Kommentarer
Postat av: gästbloggar-ida

det är sant... och skamm på mig... men jag har INTE LÄST DE ENGELSKA... skämms

2009-06-15 @ 23:49:14
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Zusanna

hahaha, dom är roliga x) Richard Palm är ju flumflum, haha ^^

2009-06-16 @ 18:59:11
URL: http://zusannas.blogg.se/
Postat av: Zusanna

sv; aw, tack så jättemycket! :D

2009-06-17 @ 15:53:42
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0